Com ho aprofitem a casa

La corda representa el vaixell, sentir que junts som alguna cosa i sentir la força dels altres a través de la tensió de la corda. Posar una música i gronxar-se amb ella.
Sons del mar. Treballar tots aquells sons que ens acompanyen ( a la cuina, al balcó de casa, sons de casa ...) Nosaltres ho hem fet amb els sons del mar. Les onades, el vent, les gavines, els peixos, l'aigua, la pluja.. Tots anaven acompanyats del gest. ( sonoritzar el que sentim....fer onomatopeies).
La cançó de les cantaviotes o també castaviotes. L'objectiu és cantar, cantar i quan estem cansats els nens ens agraeixen que tornem a cantar.
BALENES tangudes. El mateix pensem del ball. Ballar és un dels millors exercicis motrius que podem fer i compartir. El joc que podem establir amb el nen, tot omplint el ball de sorpreses voltes, balancejos, salts...  nosaltres ho hem fet a través d'un tango, tot coordinant la resposta motriu amb l'atenció auditiva. Potser una cançó de falda.
VOU-VERI-VOU. Trobar una cançó que ens obri el camí dels somnis amb la possibilitat de cantar-la suaument al llit a cau d'orella mentre les mans ens dibuixen les onades i al mar al cos.
ESTRELLES MILHONGUERES. Si busqueu en el calaix dels mil tresors, trobareu les petxines que us han portat les estrelles per a poder acompanyar les Milhongues. Com vulgueu,...nosaltres ho vàrem intentar amb el "pum xaca-txa".
MATÓFONO instrument de fàcil construcció per poder-vos acompanyar i esdevenir uns grans instrumentistes.